Julia 15 år!!!!!!

Va e de för en dag?
E de en vanli dag?
Nej de e ingen vanli dag för de e Julia's födelsedag, hurrahurrahurra!
 
Idag är dagen med stort D.
Dagen då jag fyller 15.
Känns inte som att jag är ett år äldre igen.
Men nog ska det märkas att jag är ett år äldre än senast jag fyllde år!
Hehe..
 
Exakt denna tid kl. 2.42 kom jag till världen.
Denhär tiden såg jag dagens ljus för första gången.
För exakt 15 år sedan.
 
Mycket har jag då hunnit med i alla mina 15 år.
Många minnen har jag hittills fått, och mer hoppas jag verkligen på!♥
 
(OCH JAG ÄR INTE BARA ETT PÅHITTAT APRILSKÄMT!!!)
 
 
 
 

Kommentarer
Josefin säger:

Grattis ;)

2013-04-01 | 09:38:14
Bloggadress: http://josefinvikstrand.devote.se
Olivia säger:

Grattis höduuu ♥
- Tack fö din åsikt!
Ja ha täjji an själv, å redigeringen kan ja förklar irl sedan ;) Men tack!

2013-04-01 | 10:18:02
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback