Välbehövd ledig-dag.

-foto: Michelle-
Idag har det varit ledigt heeela dagen, eftersom det är Finlands självständighetsdag. Hur skönt som helst att få vara ledig en fredag. Välbehövligt kan jag säga! Är så trött på allt vad skola heter, så nu behövs verkligen ett jullov. Fort. Bara 3 prov kvar nu på två veckor.. -.- 
 
Michelle har iallafall hjälpt mig med bloggdesignen på min fotoblogg idag, ta er gärna en titt där. (klicka här!)
Ännu är det lite småfix kvar, men det blir en ny dag. Sedan är den här bloggen i tur, som är i stort behov av renovering! 
 
Kvällen avrundades med Idol, och nu blir det spännande vem som vinner! Kan faktiskt inte säga vem jag vill ska vinna, båda är lika bra. Så jag blir glad vem som än vinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback