Dag 12: Bloggfavoriter.

Dag 1 - Tre saker om mig.
Dag 2 - Min musiksmak.
Dag 3 - En låt med många minnen.
Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
Dag 5 - En bild från en tid du saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på dig.
Dag 7 - Dethär vill jag ha.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Detta gör mig glad.
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och en kompis.
Dag 12 - Bloggfavoriter.
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina dåliga ovanor.
Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 17 - En bild på min handstil.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 - Bästa musikvideon.
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.

Min allra största bloggfavorit är helt klart Keela!!♥
 
Så obeskrivligt vacker..
Titta på hennes hår!!! ♥♥
Och gör så söta och roliga inlägg.
Alla borde gå in och läsa hennes blogg!
____________
 
En annan favoritblogg är beautyfreaks!
Dessa två tjejer, Dejana och Louise, är helt grymma på smink&skönhet.
Man blir riktigt avundsjuk då man tittar på deras sminkvideor och läser deras inlägg.
En perfekt blogg för mig att följa, efter som jag är lika skönhets-galen som de! Haha.
Kika er in på deras blogg också :)
 
 
(-Alla bilder från deras bloggar!-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback