Dag 2: Min musiksmak

Dag 1 - Tre saker om mig.
Dag 2 - Min musiksmak.
Dag 3 - En låt med många minnen.
Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
Dag 5 - En bild från en tid du saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på dig.
Dag 7 - Dethär vill jag ha.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Detta gör mig glad.
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och en kompis.
Dag 12 - Bloggfavoriter.
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina dåliga ovanor.
Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 17 - En bild på min handstil.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 - Bästa musikvideon.
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.

Min musiksmak kan nog på enklaste sättet beskrivas som blandad. Random. "Lite allt möjligt".
Det är nog inte så många som gillar samma musik som mig i min ålder.
Jag lyssnar oftast på Love Songs, country, Johnny Cash, 80's, 70's, Rockabilly, Classic Rock & även en och annan ny hit också.
Av dagens musik, dvs. nya låtar som gjorts 2011-2012-2013, är inte riktigt sådant som faller mig i smaken, men är de riviga, eller lugna, eller helt enkelt bra från första stund man hör dem, då kan de kallas bra!
__________
 
Men det är klart, all musik jag laddar upp här i kategorin "Julia-Musik♥" är sådant jag gillar.
Så det är nog lite av varje helt enkelt. Finns nog många nya låtar som är bra också! (ifall det blev något missförtånd av att jag räknade upp de så luftigt..)
__________
 
Och så är jag en sådan som inte kan dyrka en endaste artist eller ett band.
Det finns alltid någon låt av ett band/en artist som inte är så bra, eller så finns det bara någon låt av en artist/ett band som är bra..
__________
 
Ett band som alltid har gjort/gör bra låtar är Scorpions!
En artist som alltid har gjort/gör bra låtar är Adele!
Ett annat band som gör underbara låtar är The Fray!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
M-A-G-I-S-K♥
 
 
 ♥♥♥
_______________________________________ 
 
 
 
♥♥♥♥♥
 
LOVE!!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback