STOOORT Bloggtips!

Hittade nyss till en alldeles fantastisk blogg!
Tjejen som driver den heter Clara och borde fylla 14 idag
(om jag läste rätt på hennes blogg?)
Hon har jättefint hår, och tar helt underbara foton!
Och en hejare på att redigera bilder i Gimp är hon också.
Det var via hennes riktigt bra video på videofyme som jag både lärde mig att redigera denhär bilden, och hittade till hennes blogg.
 
Uppdateringar och nya bilder och fina inlägg tycker jag också hon gör ofta, även om jag bara läst den nu ikväll.
(Har faktist gått igenom alla hennes kategorier..)
 
Blev helt enkelt fast i denna stilrena och professionellt gjorda bloggen.
 
En blogg verkligen värd att klicka er in på!
HÄÄÄÄR kommer ni till hennes blogg, eller genom att trycka på bilden nedan.
 
Såhär ser hon ut
 
Några foton från ett par av hennes olika kategorier.
Visst fotar hon vackert?
 
Nämnde jag att hon redigerar och fotograferar helt magiskt??
 
Tryck på bilden nu så ser ni en snygg GIF av denhär bilden som hon också gjort. Men den fungerade inte när jag la in den här, därför vägleder jag er till hennes eget inlägg om den.
Men bilden i sig är ju ändå förtjusande!
 
ALLA BILDER ÄR FRÅN HENNES EGEN BLOGG, hoppas det gick bra att jag lånade dem? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback