Födelsedagsfirande!

Igår när jag jobbat klart klippte jag gräset hos farmor&farfar och sedan hem. Hade väl 45 minuter på mig att duscha, göra mig klar, packa lite och slå in Antons födelsedagspresent innan mamma skjutsade mig till moster, Anton och Elin. Men jag hann nog ändå! Hos dem var jag ute och fotade lite när Elin och en annan dam red, och hjälpte moster lite.
Mot kvällen busade jag mest på med Anton och så poppade Elin popcorn åt oss medan vi såg på ett avsnitt Morden i Midsomer (Yep, my favourite!)
Jag och Anton hjälptes åt att måla på hans skrivtavla inför kommande dag. 
__________________
 
Imorse vaknade jag som vanligt av att jag fick en kudde i huvudet. Antons sätt att visa att det är dags att vakna..
 Såg på barnkanalen med honom en stund och sedan gick vi ut, där han såg detta......
Som innehöll en svårläst ritning..
Men tillslut blev det en...
Present som Anton länge tittat på! Oj vad glad han blev :)
En liiiten del av alla hans presenter som han fick!
Paket efter paket. Tillslut tyckte han det blev lite väl spännande hela kalasandet för honom. Haha, söten :)
 
4 stycken ljus lyste på hans ANGRY-BIRDS tårta! :)
Lillkillen blir stor han också.. Grattis söta lilla bus-kusin! Hoppas du hade en fin dag och tyckte om alla presenter :) ♥

Kommentarer
Maja Sundqvist säger:

Super fin blogg! Allt bra? :D

2013-07-18 | 23:57:31
Bloggadress: http://majasundqvist.blogg.se/
Evelina säger:

åh vad kul! och riktigt fina bilder :D

2013-07-20 | 17:49:27
Bloggadress: http://imevelina.webblogg.se/
Linnéa Mathilda Alice K. säger:

Gjord om bilden på polaroin.com och framkalla på ifolor.fi.

2013-07-20 | 22:34:49
Bloggadress: http://linneama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback