I solstolen!

Tänkte ta och sätta mig i solstolen och redigera bilder från dessa dagar då jag varit frånvarande här, men pga solen syntes nästan inget i datorskärmen... Så det får bli en bra bok i solstolen i stället.
I alla fall så har ni ett par (ganska många) foton från dagarna att se fram emot, de kommer när de kommer bara :)
 
Nu har sommaren hittat hit igen, omkring 30 grader i solen ungefär. Och jag som inte har tålamod att sitta stilla i solen... Haha. Därför tänkte jag att kanske om jag börjar redigera bilder, så sitter jag där en stund och får lite färg ;) För det går ju inte heller att syssla med något där man är i rörelse när det är såhär varmt. Hade tänkt ta mig en liten promenad idag, men det är waaay too hot för det också.. Kanske tar mig an en workout inne istället. Rummet skulle av nöden också behöva städas menmen. Får se vad dagen bjuder på.
 
Nu skall jag öppna boken och läsa något kapitel.
Ha en fin dag hörni! ♥

Kommentarer
emma Bergqvist säger:

Hej!
Kul att du varit med och tävlat. Kommer dock att ändra lite i reglerna p.g.a tidsbrist. Så istället för att välja ut ett par bilder som man kan rösta på så kommer jag att välja ut en vinnare! Vinnaren publiceras imorgon runt 12:00!

Tack för att du varit med i min fototävling och var gärna med på flera! Kram!

2013-07-27 | 20:17:57
Bloggadress: http://emmahsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback