Påväg!

Bild lånad härifrån.
Yeee! Nu är denhär guldklimpen påväg hem till mig! Eller kanske imorgon påbörjar den sin färd. Iallafall beställde jag den nyss. Blev lite ändringar i sista stund med vilket objektiv det skulle bli, men får bara hoppas jag ändrade till det rätta :) I'm so excited, and I just can't hide it♥
Kommer bli lååånga dagar tills den äntligen är här hos mig. Men den som väntar på något gott...
 
Nu när den äntligen är beställd ska jag gå och lägga mig, för imorgon kallar jobbet. :/
 
 

Kommentarer
Olivia säger:

Jaaagå vill haaa!
- Tack ♥ Hördu Saanas har en lägenhet i staan, å an sto för tillfälle tom (ingen hadd an) så vi jaa, passa på å inkvartera ås uvi häljen :D

2013-07-08 | 10:09:15
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Wilma Stenlund | Fotoblogg säger:

Har själv detta objektiv, och faktiskt så är det mitt favvo! Älskar detta objektiv! Det är jättebra att fota porträtt och natur med det! ;)

2013-07-14 | 17:56:32
Bloggadress: http://wilmastenlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback