Så småningom något nytt.

Skulle vilja sätta igång med en renovering av bloggen.. Kanske tar och anlitar fina Michelle som hjälp ;)
Och sedan har jag även en överraskning åt er(mest fotointresserade kanske.) som ni snart får veta om. Vill verkligen få denna "överraskning" att bli bra och komma långt med. Haha, mer får ni inte veta ännu. Kanske imorgon.
 
Har spenderat senaste natten hos Michelle, åkte dit ganska sent igår kväll och kom hem ganska sent ikväll. Men vi har hunnit göra mycket ändå! :)
 
I flera dagar nu har jag befunnit mig på ett par loppisar och även fyndat lite på varje. Ska visa vad jag hittat imorgon, men är faktiskt riktigt förvånad över hur mycket jag har hittat, brukar inte göra det men.
 
 
gillar inte arkivbilder, men måste sova nu då nästsista jobbdagen väntar imorgon...
 

Kommentarer
Annika säger:

SV: tackar :D

2013-07-31 | 13:51:59
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback