Gårdagen.

 
Igår följde jag med mamma & pappa till Kurikka på någon Zetorgrej. Var även ifjol med pappa på det, och faktiskt lika roligt att titta på varje gång :) Sedan var vi också på något loppis och på lite halvshopping. Hittade två nagellack, en superfin sommarklänning som jag kanske visar någon gång, en grå tröja och parfym. Nöjd över mina inköp.
På kvällen stack jag iväg till Ellinor med Nathalie. Spelade lite spel och såg filmer och sedan sov vi över där. Idag var vi till Fagerö och simmade. Sååå härligt nu när det är sommar!
 
Alla tävlade mot varandra med sina traktorer, den som hade snabbast tid vann.
↓Flera hade sina traktorer lite uppiffade
en biltraktor och några andra traktorer var "utställda" på området.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback