Packning pågår...

Imorgon händer Äntligen det som hela min klass gått och väntat på i evigheter. Vår klassresa. Kommer bli så spännande och roligt! Planet lyfter imorgon lite sådär halv tidigt på morgonen, och vi anländer till Sverige en timme senare. På lördag tar vi dagsbåten hem till Finland igen. 
 
Dagens ärenden uträttades ganska fort efter skolan, och nu har jag också hunnit göra något tidsinställt inlägg och tömt minnsekortet till kameran. (Bered er på massvis med bilder sen!) Och även målat naglarna.
Nu kallar väl snart sängen, tidig väckning imorgon! 
 
Ha det bra medan jag är borta♥
 

Kommentarer
FlizanLizan säger:

sv: javisst e det :D
ja förstår det :P
allt bra? :D

2013-10-16 | 23:02:19
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se
Anita säger:

Men åh så kul med klassresa!

SV; Vad som hände i November 2011 var att min pappa gick bort väldigt hastigt & oväntat. En sorg som jag nu ständigt kämpar med att behöva leva med resten av livet. Dagarna dalar upp & ner..
Kram

2013-10-17 | 11:51:02
Bloggadress: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback