STORT bloggtips!

Tänkte ge er ett litet bloggtips idag. Och denhär bloggen är såå värd att besöka så denna chans kan ni inte missa! Bara måste tipsa er om den. Alltså måste verkligen vara finaste och bästa bloggen jag någonsin sett...
Tjejen som driver bloggen är 18 år och bor i Sverige. Hon heter Josefine och är en enormt stor inspirationskälla. Hon har gått igenom anorexi, men är så stark att kunna berätta om den och även våga lägga ut bilder på sig själv från den tiden. Hon peppar till träning och även för mig både bloggning, fotograferande och att göra goda frukostar ;) Hittade bloggen idag, men vet att jag kommer följa hennes blogg slaviskt nu hädanefter och läsa igenom alla hennes inlägg. Sånahär bloggar finns det inte många av, men när man väl hittar dom slutar man aldrig läsa.. Bloggar som hennes, det är sådana som faller i min smak. 
Besök bloggen HÄÄÄR!!
Hon gör himla fina (och antagligen supergoda) frukostar, men får dem också bra på bild!
Här är ett recept på havre och banan plättar. Jag var tvungen att testa dessa på en gång, och hej vad lätta dom var att göra. 4 ingredienser, sen stek några minuter, och där var dom klara. En klar frukost för mig i framtiden!
Fina outfits har hon också. Se bara på denna söta klänning, men hon har också uppladdade många andra vackra outfits.
 
(alla bilder från hennes blogg)
 
BESÖK BLOGGEN!♥
 

Kommentarer
JOSEFINE ANDERSSON säger:

Åh men shit, jag får ju så jäkla dåligt samvete nu att jag inte kikat igenom mina kommentarer på ett tag.. Fy mig. Hur kunde jag missa något sånthär?! Men shit, tack så himla himlans mycket sötnos! Vet inte riktigt vad jag ska säga, men shit - tack! :]
KRAM PÅ DIG

2013-10-17 | 15:50:56
Bloggadress: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback