Congratz to mee!

Kan ni gissa vems dag det är idag?! Jo, MIN! Haha, känner mig som ett litet barn, men har alltid gillat det här med att fylla år, man börjar känna sig så speciell :) Och sen är det ju också så himla länge mellan varje födelsedag så man börjar längta redan i slutet av föregående år... Men hur som helst, det är första gången på kanske 6 år som jag fyller år då det är en vanlig skoldag. Usch, vill ju vara hemma istället den dagen! Det har alltid råkat vara på en helgdag eller över påsken de senaste åren så nu är jag ju van vid det. Menmen, dansträning efter skolan och sen åker jag med familjen på mat tror jag! Bra dag det också :)
 
Detta är inget skämt sådär btw, jag fyller faktiskt idag! 

Kommentarer
Amanda [SPONTAN] säger:

Grattis på födelsedagen Julia! :)

2014-04-01 | 08:39:32
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback