Laddar upp inför dagen.

 
 
Godmorgon!! Eller ja, goddag kanske.. 
Vaknade halv 9 imorse och var ordentligt utvilad. Känns skönt efter en jobbig skolvecka. Framför mig har jag nu 2(!!) nästan helt lediga veckor, några prao-dagar nästa vecka och sedan är det sportlov. Men kommer vara på prao lite på sportlovet också, så är ledig lite denhär veckan då också. 
 
Gjorde iallafall iordning en god frukost åt mig, eftersom planerna för morgonen gick i kras, och fick faktiskt(enligt mig) rätt fina bilder av den. *Stolt* hihi. 
Receptet på gröten finner ni även denna gång HÄR hos fina Josefine.
Tryckte i mig en ordentlig frukost eftersom jag nu ska på ett besök till loppiset i byn och sedan iväg på lite jobb. Klirr i spargrisen! 
 
Det jag planerat in för gårkvällen blev inte av så istället var jag bara här hemma. T&H var hit på senkvällen. Innan det var jag på revyövning.
Men hoppas ni hade en fin alla♥-dag igår! 
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer
Amanda [SPONTAN] säger:

Mums!

2014-02-15 | 15:02:12
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback