7.3.2014

-Favorit i repris-
Har haft en sån här lång dag idag igen. Började tidigt imorse, gymnastik från morgonen, sedan lite prat med studiehandledaren om mina fortsatta studier. Nästa fredag är sista dagen att söka och jag har så många alternativ! Jag som alltid haft det klart för mig och tänkt att detta ska gå så enkelt med sökandet och allt, men nu när det kommer flera alt. in i bilden blev allt så himla svårt. Vill ju studera allt på en gång! 
 
Oh well, efter skolan var det dansträning igen, och jag blev såå stolt över mig själv. Orkade nämligen stå i plankposition under hela "plank" workouten! Har aldrig orkat det förut(vilat lite emellanåt), men övat lite här hemma nu innan så nu märktes resultat av det. Woohoo♥ Kommer fortsätta kämpa för att kunna stå ännu längre! 
 
Efteråt revyövning. Eller mer sångövning, men det var riktigt roligt och gick ganska lätt. 
Nu har jag ä n t l i g e n kommit hem och hoppat i min nya onepiece som jag fick för någon dag sedan. Redigerar lite bilder med let's dance i bakgrunden. Bra avslutning på denna långa dag. Men snart kallar sängen. 
 
Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback