Fastlagsbullekalas!

Gott med nybakta fastlagsbullar! Lite gräddig får man väl vara då ;)
 
Dagen har varit fullspäckad. På förmiddagen for jag med mamma&pappa till Teuva på loppis. Jag trodde först att loppiset skulle vara ett sånt som jag själv inte gillar, men se där- jag hittade två jackor för 3€ sammanlagt! + ett halsband för 50cent. Fynd eller hur? 
Sedan bar det av till ännu ett loppis i någon grannby(?) där en stickad mysig tröja inhandlades. Även det ett riktigt fynd eftersom jag sökt en sån rätt länge. Efteråt for vi till min absoluta favoritaffär - en affär med amerika prylar! Bildelar, bil"acessoarer", elvis(♥) grejer, marilyn monroe, cowboy kläder av äkta läder, godis som endast finns i amerika; ja allt man kan tänkas vilja ha! M.a.o. mitt drömpalats ;) Där köpte jag endast lite godis och en nyckelring(standarden därifrån, haha) eftersom det är ganska dyra grejer, men jag har bestämt mig att en ny gång ska jag inte snåla utan istället köpa något av det fina! 
Sedan for vi till Halpa-Halli som förövrigt var mycket större än det som är här hos oss, så därifrån fick två mössor följa med hem. Imorgon, troligtvis, visar jag allt jag shoppat! Har ju också varit till ikea i veckan så det blir väl en hel del shopping framöver.
 
Nästan direkt vi hade kommit hem fick vi besök av en liten del av släkten. Vi kalasade på fastlagsbullar och en liten "ostbricka". Och så tittade jag och Anton på Tillbaka till Vintergatan". Nostalgi! Älskade det programmet när jag var liten!
 
Så ja, ni ser att min dag har varit full med aktivitet. Men kul det också ibland. Nu ska jag krypa till sängs efter detta långa inlägg som ingen ändå orkar läsa.. 
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback